Guiseppe Noteborn en Siem Verkoijen beëdigd als raadslid

Tijdens de raadsvergadering van 11 november j.l. zijn Guiseppe Noteborn en Siem Verkoijen benoemd als raadslid van de gemeente Maastricht.

Guiseppe (27) is trainee bij RichtingZuid en heeft 5 jaar de fractie ondersteund als burgerraadslid. Guiseppe vervult binnen de Maastrichtse VVD de rol van fractievoorzitter en is portefeuillehouder van het domein Algemene Zaken.

Siem (34) is zelfstandige, werkt ook als fractiemanager voor de VVD bij de Provinciale Staten en is burgerraadslid sinds 2018 en krijgt de domeinen Economie & Cultuur en Fysiek in portefeuille.

De twee nieuwe raadsleden volgen Michel Severijns en Nicky Beckers op, die per 9 november hun zetel ter beschikking stelden. Calvin Klein en Sjoerd Maillé worden op korte termijn voorgedragen als nieuwe burgerraadsleden. Samen met Paul Limpens (raadslid en portefeuillehouder Sociale domein) en Jurgen van Heertum (burgerraadslid en woordvoerder Fysieke domein) vormen zij de nieuwe Maastrichtse VVD.

Foto v.l.n.r. raadsleden Siem Verkoijen, Guiseppe Noteborn en Paul Limpens